تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۰۸۶۵۵
گزارشی از یک زلزله پنهان در دیشموک:

تحصن معلمان غیربومی دیشموک/ متولیان باید پاسخگوی مدیریت خود باشند/ معلمان سازجدایی می زنند(+تصاویر)

۸
کبنا ؛معلمان غیربومی دیشموک در تحصنی یک روزه خواهان جذب نیروی انسانی کافی جهت جایگزین و انتقال خود به مناطق محل سکونت خانواده های خود بوده اظهار دارند: تا تحقق خواسته ی خود این اعتراضات ادامه دارد.
این تحصن از ساعت 8 صبح شروع و تا پایان وقت اداری ادامه داشته است.
یکی از معلمان گفت: اگر خواسته های مان برابر باقانون محقق نشود تحصن ادامه دارد.
این تحصن به دلیل اعتراض به روند انتقالی و توزیع و تقسیم و تخصیص نیروی انسانی برای منطقه جهت انتقال معلمان غیربومی با سابقه حداقل بیش از سه سال؛ بوده است.
معلمان خواهان جذب نیروی کافی تازه استخدام و فارغ تحصیل از سوی مسوولان اداره دیشموک، جهت جایگزین و انتقال معلمان غیربومی هستند.
معلمان غیربومی دیشموک خواهان موافقت با انتقالی خود به محل سکونت خویش و استقرار و سکونت درکنار خانواده های خود هستند.
به گزارش خبرنگار کبنا از دیشموک؛  درصدی از معلمان دیشموک غیربومی هستند. معلمانی که با سهمیه دیشموک استخدام و پس از چندسال؛ ساز جدایی برای انتقالی می زنند.
اینکه استخدام معلمان از وزارت بوده و یک طرح کشوری است جای خود دارد ولی انتظار بر این است مدیران متولی اموزش و پرورش دیشموک به این امر توجه ویژه کنند.
حالا باید در انتظار ماند چه زمانی متولان فرهنگی اموزش و پرورش جهت عبور از این موانع و رفع این مشکل چه برنامه ای متناسب را درنظر خواهند گرفت.
متولیان آموزش و پرورش استان پاسخگوی این وضعیت باشند.
https://www.kebnanews.ir/images/docs/files/000408/nf00408655-1.png
نام شما

آدرس ايميل شما

امین آهون
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم ک مسوولان قبل از این که این مسئله به یک بحران تبدیل بشه به فکر چاره باشند..
South Africa
سهمیه دیشموک نیستند سهمیه استان هستند و دلیلی برای نگه داشتنشون نیست
Nima parcham
Iran, Islamic Republic of
سلام.ما معلمان استخدامی سال ۹۱و۹۲دانشگاه فرهنگیان،سهمیه کل استان هستیم نه سهمیه بخش دیشموک
Iran, Islamic Republic of
و تنها خواسته ما جذب نیروی حداکثری توسط اداره ی دیشموک و انتقال ما به محل زندگی خودمان.
آیا این زیاده خواهی است......؟؟؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و وقت بخیر و تشکر از بازتاب این خبر،دوست عزیز ما با سهمیه ی دیشموک پذیرفته نشده ایم و هیچ یک از این نیروهایی که در تحصن حضور دارند سهمیه ی دیشموک نیستند و ماده ۲۸ ی نیستند که با سهمیه دیشموک باشن...همه تربیت معلمی و با سهمیه های شهرستان های خودشان و استان هستند.
دیشموکی
Iran, Islamic Republic of
این معلمان گرامی اون زمان که حق بچه های دیشموک را خوردند واومدن دیشموک باید فکر امروز را میکردن تعهد خدمتی دارند باید بمونند کارشان را بکنند واموزش و پرورش محترم هم برنامه ریزی کند که در اینده بومی گزینی شود تا این مشکلات پیش نیاید
عباسی
Romania
درود
من هم یکی از این معلمان هستم
هیچ کدام از ما سهمیه دیشموک نبودیم،
ما سهمیه استان یا شهرستان های دیگه هستیم و نام دیشموک در تعهد ما نیومده.
Ruzbeh
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلامت و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم کبنا نیوز
قطعا شما هم از طریق نقش رسانه ای خود حمایت خود را از این فرهنگیان عزیز انجام داده اید و امیدواریم که نتیجه ای مطلوب برای فرهنگیان عزیز حاصل شود .
و مسئولان مربوط از طریق بومی گزینی و عدم رفع تبعیضات و ملاحظات خاص و پی گیری امور فرهنگیان بتوانند روند انتقالی نیروهای غیر بومی را تسریع ببخشند.با تشکر
Vahid
Iran, Islamic Republic of
کی گفتن یک روزه خواهان استخدام نیرو جهت جایگزینی هستن؟
چرا تو روز روشن .ی ؟
واقعا متاسفم.
این خواسته بیشتر از دوساله که کسی جوابگو نیست.
بعدش هم بیشتر بحث بی عدالتی هست.
خبر شما از پایه اشتباهه و بیشتر جنبه ی تعصبی داره
Iran, Islamic Republic of
اهمیت هر کارى را باید با نقش و ارزش آن سنجید. اهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمى به اندازه اى است که ساختن و هدایت یک فرد مساوى زنده کردن همه افراد جامعه است و همان طور که معلمى, شغل انبیاست و معلم کسى است که مى کوشد با آموزش و پرورش استعدادها, بر عوامل وراثت, محیط و تغذیه غلبه کند و زمینه رشد فرد و اجتماع را فراهم سازد. اما صد البته که این رسالت عظیم به امکانات و توجهاتی نیاز دارد که تا فراهم نشود کار تربیت عقیم و نازاست
و اگر به معلم و خواسته های معقول او رسیدگی نشود چه بسا که ناخواسته دچار کم کاری شود و فاجعه ای عظیم رخ دهد
پس واقعا خواسته ی معلمان دیشموک بی مورد و نا معقول نیست و اگر در کنار خانواده هایشان باشند خیلی بهتر می توانند به رسالت خود رسیدگی کنند
و اگر از مکان خود ناراضی باشند فکرشان درگیر میشود و هم حق بچه های مردم ضایع می شود که مطمئنا این حق بر گردن بانیان این کار می رود...امید است که با خواسته ی معلمان دیشموک موافقت شود و امید و انگیزه آن ها دوباره جان بگیرد..
سیدجوادتقوی
Netherlands
با سلام...امیدوارم تدبیری اندیشیده بشه تا معلمانی که فاصله مکانی و زمانی کمتری با دیشموک دارند به این منطقه خدمت کنند و دوستان که مشکلات زیادی دارند و بسیار ناراحت کنندس به محل زندگی خودشون انتقال داده بشن تا با آرامش خاطر بیشتری خدمت کنند...
Iran, Islamic Republic of
سلام قابل توجه مسئولین حالا که بالای 50درصد فرهنگیان یاسوج از گهگیلویه امده اند وداری پست ومقام هستند درصورت کمبود نیرو می توانید از فرهنگیان بویر احمد در گهگیلویه استفاده کنید اگر مسئولین گهکیلویه به انها اجازه بدهند
قلنده
Iran, Islamic Republic of
اگه با سهمیه دیشموک قبول وجذب شده اند بایدتا پایان تعهدخدمتی خود(5 سال ) بمانند وپس از آن تقاضای انتقالی کنند.
Iran, Islamic Republic of
بحث اینجاست که با سهمیه دیشموک جذب نشده اند و الان بی عدالتی اینجاست
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1