تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۴۳۱۷۸۴
احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت مطرح کرد

استفاده غیرقانونی فرزند معاون وزیر علوم از سهمیه استعدادهای درخشان

۰
استفاده غیرقانونی فرزند معاون وزیر علوم از سهمیه استعدادهای درخشان
کبنا ؛احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت از استفاده غیرقانونی فرزند معاون منابع انسانی وزارت علوم از سهمیه استعدادهای درخشان خبر داد.

در نامه توکلی به غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است:
پیرو گزارش رسیده فرزند معاون منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دانشجوی دکترای دوره روزانه رشته روانشناسی از طریق سهمیه استعدادهای درخشان در دانشگاه شهید بهشتی پذیرش شده است.
با بررسی تخصصی کارگروه آموزش مشخص شد که ایشان در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس دانشگاه مذکور مشغول به تحصیل بوده و اجازه استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان را در دوره روزانه ندارد و این امر مغایر با  تبصره 1  ماده 1 آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری تخصصی است.

  

لذا ضمن جلوگیری از ادامه تحصیل فرد یاد شده به عنوان دانشجوی روزانه و بررسی موارد مشابه و جلوگیری از این رویه، نتیجه به دیده‌بان شفافیت و عدالت اعلام گردد.
تبصره 1 این ماده به شرح ذیل است:
«دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی-غیرانتفاعی و پردیس های بین الملل (خودگردان) مجاز به استفاده از این آیین نامه برای پذیرش استعدادهای درخشان در دوره دکتری نیستند.»
با  تشکر
احمد توکلی
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1