تاریخ انتشار
شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۴۵۰۹۰۵
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت؛

تریبون ائمه جمعه فرصتی مناسب برای تشویق مردم به سوادآموزی

۰
تریبون ائمه جمعه فرصتی مناسب برای تشویق مردم به سوادآموزی
کبنا ؛
ائمه جمعه با تریبون خود می توانند بهترین مروج و مشوق مردم کهگیلویه و بویراحمد برای سوادآموزی باشند.
به گزارش کبنا از یاسوج، معاون سوادآموزی در دیدار با رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت سوادآموزی در کشور گفت :ائمه جمعه نقش بی بدیل و مهمی در تحقق این مهم دارند.
باقری با بیان اینکه ائمه جمعه باید نسبت به آگاه‌سازی مردم در زمینه اهمیت سوادآموزی بیش از پیش تلاش کنند افزود: سوادآموزی در رشد و تکامل جوامع در حال توسعه نقش اساسی ایفا می کند.
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان نیز  گفت: فضای جامعه و اجتماع به امر سواد و سوادآموزی نیاز ضروری دارد و لازم است که نهضت سوادآموزی با شور و اشتیاق بیشتری به امر سوادآموزی بپردازد.
حجه الاسلام عبودی با اشاره به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه و نقش آگاهی دانش‌افزایی مردم در مقابله با این آسیب‌ها افزود:نقش سوادآموزی و آموزش در  کاهش آسیب‌های اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی تعیین کننده است. وی گفت:ائمه جمعه این آمادگی را دارند تا در خطبه‌های نماز جمعه به امر مهم سواد و سوادآموزی بپردازند و آثار ارزنده و مهم آن برای فرد و جامعه را به مردم گوشزد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1