تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۲۳۴۱۷
کبنا گزارش میدهد
جادههایی که در کهگیلویه مظلوم، بوی خون میدهند
۱
کبنا ؛سالهاست که شاهد مرگ عزیزانمان در راههای پر پیچ و خم، کم عرض، تاریک و دارای دهها نقص دیگر در این استان هستیم که در خاموشی جان میسپارند و هیچ فریاد رسی ندارند.
بارها و بارها اخبار تصادفات در رسانهها، سایتها و فضای مجازی به مسئولان گوشزد شد اما دریغا که کوچکترین توجهی به این موضوع داشته باشند.
دهدشت (بلادشاپور) که روزگاری نقش مؤثری در توسعه اقتصاد و بازرگانی داشته گویی از یادها رفته است و حال و روزش خوش نیست زیرا که در جادههای آن کابوس مرگ ناشیانه میتازد.
بی تدبیری، بی عدالتی و سو مدیریتها در حوزه راه و شهرسازی سبب شده تا مردمان این شهر از وضعیت بد جادههایشان رنج ببرند.
بر اساس قانون باید 30 کیلومتری ورودی شهرها چهار بانده باشند اما این قانون تنها روی نسخههای کاغذی جا خوش کرده و مسئولان ما از آن بی اطلاع هستند.
«در شب سیاه و ماتم زده ۲۹ تیرماه امسال دوباره جوان رعنایی در جاده مرگ سمغان ناکام شد دوباره مادری بی پسر و دوباره تنها فرزند کارگری مظلوم در جلوی چشمان پدر پرپر شد و دوباره این قصه پر غصه تکرار!؟
احتمال وقوع تصادف در جادههای ناایمن، پر پیچ و خم، و کم عرض، کوهستانی استان بسیار بالاست و بی آنکه تدبیری اندیشیده شود، همچنان قربانی میگیرند.
شعارهای توخالی راه و شهرسازی و حمل و نقل جادهای کهگیلویه و بویراحمد گوشمان را کر کرده است.
بی مهری مسوولان نسبت به کهگیلویه غیر قابل قبول است، امید است این مسئولان رویه خود را تغییر دهند و گرمسیری و سردسیری را کنار بگذارند و با سرمایه گذاری در در این حوزه مانع بسیاری از تصادفها شوند قبل از آن که برای همیشه دیر شود.
بارها و بارها اخبار تصادفات در رسانهها، سایتها و فضای مجازی به مسئولان گوشزد شد اما دریغا که کوچکترین توجهی به این موضوع داشته باشند.
دهدشت (بلادشاپور) که روزگاری نقش مؤثری در توسعه اقتصاد و بازرگانی داشته گویی از یادها رفته است و حال و روزش خوش نیست زیرا که در جادههای آن کابوس مرگ ناشیانه میتازد.
بی تدبیری، بی عدالتی و سو مدیریتها در حوزه راه و شهرسازی سبب شده تا مردمان این شهر از وضعیت بد جادههایشان رنج ببرند.
بر اساس قانون باید 30 کیلومتری ورودی شهرها چهار بانده باشند اما این قانون تنها روی نسخههای کاغذی جا خوش کرده و مسئولان ما از آن بی اطلاع هستند.
«در شب سیاه و ماتم زده ۲۹ تیرماه امسال دوباره جوان رعنایی در جاده مرگ سمغان ناکام شد دوباره مادری بی پسر و دوباره تنها فرزند کارگری مظلوم در جلوی چشمان پدر پرپر شد و دوباره این قصه پر غصه تکرار!؟
احتمال وقوع تصادف در جادههای ناایمن، پر پیچ و خم، و کم عرض، کوهستانی استان بسیار بالاست و بی آنکه تدبیری اندیشیده شود، همچنان قربانی میگیرند.
شعارهای توخالی راه و شهرسازی و حمل و نقل جادهای کهگیلویه و بویراحمد گوشمان را کر کرده است.
بی مهری مسوولان نسبت به کهگیلویه غیر قابل قبول است، امید است این مسئولان رویه خود را تغییر دهند و گرمسیری و سردسیری را کنار بگذارند و با سرمایه گذاری در در این حوزه مانع بسیاری از تصادفها شوند قبل از آن که برای همیشه دیر شود.