تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : ۴۴۵۴۳۱
در دیدار فرماندار لنده با دانش آموزان مطرح شد

انتقاد فرماندار از عدم تکمیل دبیرستان علامه طباطبایی شهرستان لنده

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده ظهر امروز به همراه مدیر بنیاد علوی و رئیس اداره آموزش و پرورش به دیدار دانش آموزان دبیرستان علامه طباطبایی شهرستان لنده رفت و پیگیر روند ساخت این دبیرستان شد.
به گزارش کبنا نیوز، دبیرستان علامه طباطبایی چند سالی هست که تخریب و اقدام به بازسازی این مدرسه شده که تا امروز حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که روند ساخت آن بسیار به کندی پیش می رود.
دانش آموزان این دبیرستان به مدرسه علامه حلی نقل مکان کردند و هم چنان منتظر تکمیل دبیرستان علامه طباطبایی هستند.
ظهر امروز جلال دانش از دانش آموزان این دبیرستان دیدار کرد و پیگیر مشکلات دانش آموزان و همچنین روند ساخت دبیرستان علامه طباطبایی شد.
فرماندار شهرستان لنده که به همراه مدیر بنیاد علوی و رئیس اداره آموزش و پرورش از این مدرسه بازدید کردند طی صحبتی که با بنیاد علوی و رئیس اداره آموزش و پرورش داشتند به طور جدی خواستار تسریع در روند ساخت دبیرستان علامه طباطبایی شد.
در پایان دانش آموزان این دبیرستان در حضور فرماندار به بیان مشکلات خود و مدرسه پرداختند که جلال دانش دستور رفع مشکلات دانش آموزان و مدرسه را دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کریمی زاده
Iran, Islamic Republic of
این ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی کجا بود؟
احتمالا از درصد خبر ندارین و نمیدونین ۷۵ درصد یعنی چی!!!!
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1