تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۵۵۶۰۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:

رفع مشکلات مدارس دیشموک و چاروسا نیازمند کار جهادی دستگاه های اجرایی است

۰
رفع مشکلات مدارس دیشموک و چاروسا نیازمند کار جهادی دستگاه های اجرایی است
کبنا ؛
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر رفع مشکلات و نارسایی های مدارس دیشموک و چاروسا با روحیه جهادی تاکید کرد.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت‌خواه در سفر به منطقه دیشموک و چاروسا پس از ارائه گزارش بازرسان استانی از مدارس این مناطق گفت: منطقه دیشموک به دلیل صعب العبور بودن و نامناسب بودن راههای ارتباطی مشکلات زیادی دارد که نیازمند کار جهادی و انقلابي و همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است‌.
عزت خواه با بیان اینکه بازدیدها فاصله ها را کم و تجربه ها را زیاد می کند، گفت: آموزش وپرورش در دولت سیزدهم در حال تحول است و چشم انداز روشنی فرا روی ما قرار دارد.
عزت‌خواه با اشاره به اینکه در جمع آوری مدارس کانکسی در سال تحصیلی فعالیتهای خوبی انجام گرفته است گفت: از ۲۷ مدرسه کانکسی در بخش دیشموک هم اکنون ۱۵ مدرسه کانکسی وجود دارد که جمع آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر در دستور کار آموزش وپرورش و نوسازی مدارس قرار دارد.
وی با تقدیر از تلاشهای ارزیابان استانی و مدیران آموزش وپرورش دیشموک و چاروسا گفت: توجه به مسائل تربیتی و دینی، سرود ملی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش آموزان و معلمان یک ضرورت است که در برنامه های مدارس مورد توجه قرار گیرد.
رفع مشکلات مدارس دیشموک و چاروسا نیازمند کار جهادی دستگاه های اجرایی است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر پیگیری بازخورد ارزیابان از مدارس تاکید کرد و خطاب به روسا و کارشناسان اداری گفت: با مدیران مدارس ارتباط موثر و تنگاتنگی داشته باشید. جلسات‌ شورای مدرسه و معلمان را فعال کنید.
وی تاکید کرد: معناگرایی را در آموزش و پرورش با تمام وجود دنبال کنید، ارزش‌های والای انسانی و فضیلت‌های اخلاقی، ایثار، گذشت و نوعدوستی در آموزش و پرورش باید معنا پیدا کند و این معنای واقعی معناگرایی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به توانمندی‌ها و استعدادهای خوب دانش آموزان مناطق دیشموک وچاروسا اشاره کرد و گفت: حضور بانشاط دانش آموزان در کلاسهای درس و فعالیتهای خوب آموزشی، نوید بخش فرداهایی روشن وزیبا خواهد بود که باید بهترین امکانات را برای ظهور و بروز استعداههای آنان بیش از گذشته فراهم کنیم.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در جمع بندی گزارش ارزیابان گفت: هدف از بازدیدهای نظارتی، اصلاح روند امور درسیستم اداری مدارس و توجیه مدیران در زمینه اجرا و نظارت بر طرحها و برنامه های آموزشی و پرورشی است.
محمد دانشی نسب، اهم مشکلات مدارس در این بازدیدها را، مجهز نبودن بعضی از مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد، عدم توجه برخی مدیران به ساماندهی ومستند سازی اموال مدارس ، مصوب نکردن مسائل وموارد مهم آموزشی وپرورشی در جلسات شورای دبیران و مدرسه ، عدم تحویل وتحول مدیران جدید وقدیم دربعضی از مدارس را بخشی از این مشکلات بیان کرد و خواستار برگزاری کارگاه توانمند سازی برای مدیران مدارس درزمینه طرحها وبرنامه های آموزشی وپرورشی شد.
وی افزود: دور دوم این بازدیدها در راستای مرتفع نمودن نقاط قابل بهبود در ماههای آینده اتفاق خواهد افتاد و تا هرجایی که نیاز باشد درکنار مدیران درزمینه اجرای دقیق امور آموزش وپرورش همکاری خواهیم کرد.
رفع مشکلات مدارس دیشموک و چاروسا نیازمند کار جهادی دستگاه های اجرایی است
نام شما

آدرس ايميل شما

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1